תינוק חדש הוא תמיד שמחה גדולה – ואיתה גם אחריות עצומה. כל הורה רוצה באופן טבעי להבטיח התפתחות מיטבית של התינוק, וחלק בלתי נפרד מכך, במיוחד בשנים הראשונות, הוא יצירת סביבה פיזית נעימה, בטוחה ומעוררת השראה. בלא מעט מקרים ישנו חשש שריהוט ועיצוב חדר התינוק מחייבים הוצאות כספיות משמעותיות, אבל כדאי לדעת שאפשר ליצור מרחב מושלם גם בלי משכנתא נוספת.

שידת החתלה

שידות החתלה הן פריט בולט בחדרי התינוקות ולכן כדאי להשקיע בהן. שידה איכותית תחזיק מעמד שנים רבות ותוכל לשרת אתכם גם עם הילדים הבאים – כך שבסופו של דבר גם אם העלות של שידה עמידה מעט גבוהה יותר, התועלת הרבה לאורך שנים רבות הופכת אותה לאופציה המשתלמת ביותר.

השיקול העיקרי בבחירת שידה הוא המימדים שלה. הגובה של שידת החתלה צריך להיות כזה שיהיה נוח להורים לעמוד לידה ולטפל בתינוק, ועוד המלצה היא לבחור שידה רחבה ועמוקה כדי שניתן יהיה לבצע את כל הפעולות השונות בנוחות וכשכל הפריטים הדרושים – חיתול, משחות, מגבונים ועוד – נמצאים על המשטח עצמו ובהישג יד.

דגש נוסף הוא צבעים נטולי עופרת, כדי להגן על הנפש הרכה שישנה בחדר.

תוספות לרהיטים

תוספות שונות שמשתלבות עם רהיטי תינוקות משדרגים את האסתטיקה של החדר ובנוסף יש להן גם תועלת פרקטית. בקטגוריה זו נכללים פריטים זולים יחסית כמו כילה למיטה, סל כביסה מסוגנן, ארגוניות שונות ועוד. מוצרים מסוג זה ניתן לנצל גם לטובת הוספת גוון חדש ואפילו צבע בעל מבע עז לחדר שבאופן כללי כדאי להקפיד בו על רוגע.

דוגמה נוספת למוצרים אסתטיים, פרקטיים ולא יקרים, כך שהם מהווים קנייה משתלמת במיוחד, הם תיקי עגלה מעוצבים – כדי שגם כשאתם יוצאים מהחדר, יהיה לכם נוח וקל לטפל בתינוק וגם נעים בעיניים.

טפטים לחדרי תינוקות

טפט איכותי הוא דרך מעולה ליצור חדרי תינוקות מעוצבים, מבלי להידרש להשקעה כספית גבוהה מדי. המגוון הרחב של הסגנונות (בעלי חיים, הדפסים גיאומטריים, פרחים ועוד) מאפשר לכל הורה להעניק לחדר התינוקות את המראה האהוב עליו, העמידות הגבוהה של הטפטים המודרניים מבטיחה שהמראה היפה יישמר גם כשהתינוק כבר יהיה פעוט ואפילו ילד, ובנוסף ישנו חופש בחירה נרחב לגבי השימוש – אפשר להדביק טפט על כל הקירות, על קיר אחד, רק על החלק העליון של כל קיר והאפשרויות עוד רבות ומגוונות. מומלץ לשמור על אנרגיות רגועות שמספקות לתינוק את השלווה והביטחון שכל כך נחוצים לו בגיל זה.