המילה האחרונה בתחום של עיצוב חדרי תינוקות

אין היום כמעט זוגות הורים שלא משקיעים זמן, מחשבה, כסף ותשומת לב רבה בעיצוב החדר עבור התינוק שלהם שעומד להיוולד. את העיצוב הם מתחילים מספיק זמן מראש, בודקים את מידות החלל של החדר, רושמים כל רעיון לחפץ או רהיט שהם חושבים שהם יצטרכו (גם אם לא בתקופת החיים הראשונית של התינוק) ואט אט מתקדמים במשימה החשובה. עיצוב חדר תינוקות מתבסס על הנתונים הפיזיים של החדר – מידות, מיקום חלונות, הימצאות שקעי חשמל ומיקום קירות חיצוניים ופנימיים, אך גם לא מעט על הטעם האישי של ההורים ועל הגשמת החלום של עיצוב חדר לתינוק, בעיקר אם מדובר בתינוק הראשון במשפחה.

לצפיה באביזרים לעיצוב החדר לחצו כאן

איך מבצעים עיצוב חדרי תינוקות?

ישנם עקרונות בעולם העיצוב שקשורים באופן ממוקד ומפורש לעיצוב של חדרים המיועדים לשינה של ילדים ותינוקות. כאשר מדובר בתינוק הראשון חשוב מאד לקחת את המשימה ברצינות ולשים לב היטב למה צריכים, על מה אסור לוותר, באילו חפצים או רהיטים אפשר גם לשלב את הטעם האישי של ההורים, אילו חפצים נחשבים לכאלה שחייבים שיהיו בחדר ואילו קשורים לשמירה על בטחונו של התינוק. עיצוב חדר לתינוקת, למשל, יכול להתבסס על צבעי פסטל בגווני הוורוד והסגול ואילו אם אמור להיוולד בן – הרי סביר להניח שההורים יבחרו בצבעים אחרים כמו אפור, כתום או כחול. במידה ומדובר בתינוק הראשון אפשר לבחור בצבעים שמתאימים לשני המינים וכך לעשות שימוש חוזר ברהיטים גם עם הילדים הבאים שיצטרפו למשפחה.

 

איך יודעים מה מקובל בעולם של עיצוב חדרים לתינוקות?

הדבר הראשון שתמיד צריך לחשוב עליו הוא בטחונו של התינוק. החדר צריך להיות מאוורר דיו, רצוי שהתינוק לא יישן מתחת לחלון אלא שהמיטה שלו תהיה צמודה לקיר פנימי של הבית או הדירה. ישנו תחום שלם של עיצוב פנים חדרי תינוקות ואם רוצים אפשר להתייעץ עם מי שעוסק בתחום ויוכל לייעץ ולתת את ההמלצות שלו. עיצוב חדרים לתינוקות יכול גם להתבסס רק על מה שההורים רוצים ואפשר לסמוך עליהם שהם יידעו בדיוק מה מתאים לתינוק שלהם ומה פחות. הם מכירים את השגרה היומיומית שלהם וגם אם מדובר בתינוק ראשון ואין לדעת איך תשתנה ההתנהלות המשפחתית – האינטואיציה תסייע כאן רבות בבחירה נכונה ומושכלת.

 

עיצוב חדר לתינוק – כל ההורים אוהבים!

אין כמו הכיף שבקניית מה שדרוש עבור התינוק שעומד להצטרף לבני הזוג או למשפחה. גם אם כבר יש חפצים או רהיטים מהאחים הגדולים תמיד יידרשו תוספות שונות ולכן עקרונות או רעיונות של עיצוב חדרי תינוקות תמיד יישארו בתודעה של ההורים. אין ספק שזה גם יסב להם לא מעט הנאה ושמחה.

גם החדר של התינוק שלכם יכול להיות מעוצב, יפה, פרקטי ונעים לשהות. אצלנו במאדרלנד בנמל תל אביב תמצאו את כל הציוד הדרוש ואת כל מה שכדאי שיהיה בבית לפני שהתינוק ייוולד. אתם מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט שלנו ולהתרשם מהמגוון הרחב של אביזרי עיצוב יוקרתיים, יפים ומעוצבים שיהפכו את חדר התינוק שלכם לממלכה של ממש!