להיות בטוחים עם סלקל סייבקס aton m

לקראת בואו של ילד חדש אתם בוודאי מחפשים סלקל איכותי ובטוח. באתר ובחנות של בית מאדרלנד מציעים לכם מבחר איכותי ומתקדם של סלקל מבית סייבקס, לרבות סלקל סייבקס aton m. מדובר בסלקל עם טכנולוגיה מהפכנית של חיישן סנסור סייף מיוחד במינו, המציג רף חדש של סטנדרטים בכל הקשור לבטיחות ברכבים.

לי זה לא יקרה…

כל אחד מאתנו בטוח שהוא לעולם לא ישכח את התינוק שלו ברכב, אולם כך גם חשבו מרבית ההורים שכן שכחו את ילדם ברכב ואשר שילמו על כך מחיר כבד ביותר. חשוב לדעת כי בקיץ הטמפרטורה ברכב סגור יכולה להגיע גם לשבעים מעלות, כבר לאחר דקות ספורות מרגע השארת הרכב חונה וסגור. בכדי להיות על הצד הבטוח, מוצעים בשוק אמצעי התראה שונים למניעת שכיחת תינוקות ברכב. בין פתרונות אלו בולט סלקל סייבקס aton m.

 

רמת בטיחות גבוהה ביותר – סלקל סייבקס aton m

בחירה בסלקל של סייבקס מדגם aton m תעניק לכם מושב לרכב ברמת בטיחות גבוהה ביותר, עם הגנות של I-SIZE, שעומד בדרישות התקן המחמירות החדשות R129. לסלקל חיישן סנסור סייף מהפכני המחובר למחשב של הרכב ומופעל כאשר התינוק נותר ללא השגחה ברכב, כשחלה עליה או ירידה משמעותית בטמפרטורות הרכב, כשהאבזם פתוח או כשרצועות הקשירה אינן מחוברות, או כשזמן שהיית התינוק ברכב ארוך מהרצוי. במקרים אלו תישלח התראה לשלושה מספרי טלפון שהוגדרו מראש בעזרת אפליקציה נוחה וידידותית לשימוש.

 

תכונות נוספות

סלקל סייבקס aton m הינו מושב מרווח וקל משקל (למחוק קל משקל), נוח לשימוש ואחסון, שמיועד לילדים מגיל אפס ועד גיל שנה ו/או שנה ושלושה חודשים, בגובה של עד שמונים ושבעה ס"מ ומשקל של עד שלושה עשר קילו, המותאם ליישום נגד כיוון הנסיעה. בנוסף, הסלקל מתאים לסוגים רבים של עגלות, ניתן לחברו ללא בסיס ישירות לרכב לעיגון איזופיקס והוא גם סלקל יחיד שמותר לעלות עימו לטיסות. כמו כן, בתוספת תשלום ניתן לרכוש את הסלקל עם תוספת של בסיס. וזה עוד לא הכל: הסלקל כולל ידית נוחה במיוחד לנשיאה, כרית תמיכה עבור תינוקות קטנים, שניים עשר מצבי כוונון לראש, הגנת צד עם מערכת L. S. P וכן גגון עם הגנה מפני קרינה עם שני מצבים שבמידת הצורך ניתן להסירו.

 

הזמנת סלקל סייבקס aton m

הזמנת סלקל סייבקס aton m מוצעת בקלות ובטחה דרך אתר האינטרנט שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו לחנות הדגל של סייבקס בנמל תל אביב או צרו קשר עם בית מאדרלנד בטלפון 03-7177333.