מהפכת סלקל סייבקס סנסור סייף

למרבה הצער, ולמרות המודעות לנושא הבטיחות, עדיין מתרחשים מקרים מצערים של תינוקות הנשכחים ברכב ומשלמים על כך בחייהם. בכדי למנוע מצבים אלו, המותג המתקדם סייבקס מציע סלקל מהפכני עם חיישן בטיחות סנסור סייף. באתר ובחנות של בית מאדרלנד תמצאו מבחר דגמים איכותיים ומתקדמים של סלקלים, ביניהם דגמי סלקל סייבקס סנסור סייף Aton m. מדובר בסלקל מגיל לידה המוצע לצד כל מוצר נלווה נדרש, לרבות בסיס ייעודי לרכב.

 

הכירו את חיישן סנסור סייף

חיישן סנסור סייף המוצע בדגמי סלקל של סייבקס הינו מוצר מהפכני בעולם בטיחות הרכב, המיועד למנוע מצבים בהם תינוקות נשכחים ברכב. המוצר מציג את התכונות הבאות:

  • לאבזם של הסלקל מחובר אבזם חזה עם חיישן בטיחות מתקדם וחכם, הבוחן את מצבו של התינוק בהתאמה לרכב ולמכשיר סמארטפון ושולח אליהם התראות.
  • התראות נשלחות במקרים בהם התינוק נשכח ברכב או במצבים בהם חגורת הבטיחות של המושב נפתחה גם במהלך נסיעה.
  • התראות נשלחות גם במקרים שהתינוק שוהה זמן ממושך במושב או כאשר מושב הסלקל מתקרר או מתחמם יתר על המידה.
  • ההתראות נשלחות לאפליקציה מתקדמת ידידותית לשימוש, הכוללת גם סרטוני הדרכה, מדריך מפורט להרכבת הסלקל, מענה לשאלות נפוצות וכו'.
  • במקרה הצורך האפליקציה של החיישן מפעילה ברכב צלצול התראה. אחרי מספר דקות אם לא השתנה מצבו של הילד האפליקציה תשלח הודעת למכשיר סלולר. ואם עדיין התינוק נותר במושב תישלח דרך האפליקציה הודעה לאנשי קשר חירום עם נתוני מיקום מדויקים.

 

אמצעי בטיחות נוספים

לצד לחיישן סנסור סייף, סלקל של סייבקס מציג עוד נתוני בטיחות מרשימים, לרבות:

  • L.S.P – הסלקל כולל מערכת הגנה L.S.P נגד פגיעות ישירות מהצד, המשלבת הגנת ראש וכתפיים. מדובר במערכת מתכווננת טלסקופית, המעלה באופן ניכר רמות בטיחות, עם ספיגה של עשרים וחמישה אחוז מאפקט פגיעות בעת תאונות עם פגיעה ברכב מהצד.
  • התקנה- הסלקל מתאים לישיבה נגד כיוון הנסיעה הנחשבת לבטוחה יותר עד משקל של שמונה עשר קילו. כמו כן ניתן להתקינו ישירות למערכת איזופיקס של הרכב או לקבלו עם תוספת של בסיס ייעודי.
  • מצבי ראש- לסלקל שניים עשר מצבי ראש מתכווננים אשר בשילוב עם מערכת הגנה נגד פגיעות צד, מספקים מענה בטיחות גבוה ביותר. כמו כן, בכל שינוי של מצב גובה ראש, הסלקל מתכוונן בהתאמה גם רצועות הכתף של המושב, וכך מובטח שימוש נכון ברצועת המושב ומסופקת לתינוק הגנה מרבית.

 

הזמנת סלקל סייבקס סנסור סייף

הזמנת סלקל סייבקס סנסור סייף מוצעת בבטחה ופשטות דרך חנות האינטרנט שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות וקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי, הגיעו לחנות הדגל של סייבקס בנמל תל אביב או צרו קשר עם בית מאדרלנד בטלפון 03-7177333.