מתנות לידה הן מסוג המתנות המורכבות ביותר, מדובר על אירוע כל כך מרגש ועוצמתי שאי אפשר להישאר אדישים ורק לשלוח זר פרחים. בחירת מתנות ליולדת היא משימה עם משמעות שדורשת מחשבה ותשומת לב, זו הסיבה שהכנו בעבורכן את המדריך הקצרצר הזה שיסייע לכן להרכיב את חבילות הלידה המושלמות ביותר אפשר לחלום עליהן.

מתנות לידה או חבילות לידה – מה ההבדל?

בגדול מדובר על שתי קטגוריות שונות של אותו הדבר, חבילות לידה הן למעשה אסופה של מתנות אשר מרכיבות מכלול שלם והוליסטי יותר. כחסידות גדולות של מתנות לידה החלטנו לגבש בעבורכן רשימה של פריטים ורעיונות שאפשר לשלב יחדיו כדי ליצור את חבילת הלידה המושלמת, חבילה של מתנות לידה שיענו על כל הצרכים של האם הטרייה ויעלו לה חיוך על הפנים.

כדי להרכיב חבילות לידה מופלאות עליכן להבין מראש מה האם זקוקה לו ועל מה היא לא חשבה מראש, זכרו כי אימהות צעירות (במיוחד בלידת הילד הראשון) נוטות להצטייד מבעוד מועד בכל הדברים ההכרחיים ולכן אין טעם לקנות להן עוד מאותו הדבר, נסו לחשוב בצורה יצירתית ולהרכיב יחדיו כמה מתנות קטנות שיעניקו ערך מוסף משותף לאם הטרייה ולרך הנולד.

רעיונות למתנות לידה שישולבו כחלק מחבילת לידה

בכל חנות תמצאו היום מגוון עצום של פריטים איכותיים ומעוצבים לאם ולתינוק. אתן יכולות להרכיב חבילה שערכה הכספי יהיה רב ואתן יכולות להרכיב חבילה שתהיה זולה בהרבה אך המחשבה שתשקיעו בהרכבתה תהיה מופלאה ותרד לפרטי פרטים. למעשה מה שאנו מציעות לכן לעשות הוא לייצר מתנה ליולדת בהרכבה עצמית, כזו שכל פרט בה ידגיש את המחשבה והאהבה שמאחוריו.

  • שירותים נלווים – בכוונה אנו מתחילות מהחלק המוכר פחות של חבילת הלידה. באומרנו שירותים נלווים אנו מדברות על כל מיני שירותים שיסייעו לאם הטרייה במהלך חודשיה הראשונים, זה יכול להיות שירותי ייעוץ הנקה, שירות בישולים ומשלוחים של אוכל ביתי מזין או יום פינוק בספא.
  • מוצר שימושי לתינוק – לרוב מדובר יהיה בפרט לבוש אבל אנחנו ממליצות לכן ללכת את הצעד הנוסף ולחפש מוצר שבאמת יעניק לתינוק ערך. זה יכול להיות צעצוע התפתחות מיוחד ושווה או סט של מצעי במבוק איכותיים לעריסה, העיקר שתנסו לחשוב מה אתן הייתן רוצות אבל לא איתן קונות בפועל.
  • תכשירי טיפוח – הריון ולידה הם תהליכים טבעיים ומופלאים אבל בכל זאת, הם משאירים את חותמם על הגוף. אומנם אצל מרבית הנשים העור דווקא זוהר ומרבית תופעות הלוואי הן טובות יותר מכל קוסמטיקאית אבל עדיין לא מצאנו את האישה שתגיד לא לתכשיר טיפוח איכותי ומפנק.

לא משנה מה תבחרו לכלול בחבילת הלידה שתכינו, העיקר שתשקיעו מחשבה ואהבה בתהליך עצמו והתוצאה שתתקבל תהיה מושלמת ומדהימה. אז שיהיה לכן בהצלחה ואם אתן רוצות להתייעץ על משהו אנחנו כאן בשבילכן.