יש דברים בחיים, שלא משנה כמה תתכונני לקראתם, הם תמיד יפתיעו אותך במידה-מה. לידה היא מהדברים הללו, ואכן ישנן שיטות ודרכים להתכונן ללידה. החל מקורס הכנה ללידה ועד רכישת אביזרים לתינוקות, תוכלי להתכונן נפשית ומעשית לקראת השעה המיוחלת.

אז כיצד מתכוננים לקראת הלידה? האם ישנן נשים אשר מעדיפות להגיע "לוח-ריק" לשעה המיוחלת ולא לעבור אף קורס? בחיים, כמו בחיים, תמיד מומלץ ועדיף להיות מוכנים לתרחישים שונים. בין אם מדובר בלידה או בכל סיטואציה אחרת, ככל שנעמיק ונרכוש ידע או נתכונן, כך נרגיש איתנים יותר ובעלי ביטחון עצמי. ההבדל הוא, שלידה היא תהליך קסום שלא מתרחש פעמים רבות במהלך החיים.

איך מתכוננים ללידה?

עם כל זה שילדים זה שמחה, עבור רובנו, תהליך הלידה מתרחש פעמיים-שלוש בחיים (באופן ממוצע). אז איך מתכוננים? ובכן, אימהות עתידיות רבות מעדיפות לרכוש מבעוד מועד עגלה לתינוק וגם רהיטים לחדר התינוק שידת החתלה מיטת תינוק

מעבר לכך שנחמד להיות מוכנים מראש עם ציוד תינוקות או עגלה חדשה לתינוק, חשוב גם להתכונן מנטלית ונפשית לתהליך הלידה. אחת הדרכים הנפלאות להתמודד נפשית עם החיים האלו ועם הריון, היא דרך ספורט. אין ספק, כבר דובר המון על כך שספורט מהווה פורקן מצוין, ואם מצבך הפיזי מאפשר לך לעשות פעילות קלילה מדי יום, מה טוב!

נשמי עמוק ורגוע

אוקיי, הטיפ הבא הוא כנראה הטיפ הכי יצירתי שתיתקלי בו, והוא עובד, בדקי זאת! שימי לב, אנו ממליצים לך ללכת למספר שיעורים בפיתוח קול עם זמר או זמרת תותחים. מדוע? לא בכדי ללמוד לשיר ולפצוח במזמורים, אלא כדי ללמוד טכניקות נשימה.

לאחר מספר שיעורי פיתוח קול, תוכלי להתחיל לשלוט בטכניקות הנשימה השונות, שמסייעות רבות בהירגעות. לאחר שלמדת לשלוט בנשימתך, תוכלי גם לתרגל נשימות מרגיעות ועמוקות. דרך מצוינת להרגיש מוכנים לקראת הלידה, היא רכישה של מוצרים לתינוקות. חדר תינוק מעוצב או בחירת שידת החתלה מעוצבת בסגנון שאתם אוהבים יכולה להיות ההתחלה.

חדרי תינוקות מעוצבים ועגלות תינוק – רכשי מראש ולא בדקה ה-90

אם מחליטים לרכוש עגלת תינוק חדשה, כדאי לשים לב למידות העגלה (צריכה להתאים לגובה שלכם), למשקל שלה לסוג העגלה (אמבטיה, לא אמבטיה?) ועוד. שידות החתלה למשל, מגיעות בעיצובים שונים, ככה שתוכלו להתאים שידת החתלה לסוג הריהוט הקיים אצלכם בבית.

בשורה התחתונה? תרגישי מוכנה לקראת הלידה, רכשי לעצמך ביטחון על ידי הקניית ידע עצמי, רכישת אקססוריז לתינוקות ועשי כל מה שגורם לך לנשום טוב!

 

תמונה: subbotina / 123RF Stock Photo