בחירה נכונה של עגלה לתינוק

לא פשוט כיום לבחור עגלה לתינוק. ההיצע רב מאד, התכונות עלולות לבלבל ויש לא מעט סוגים וחברות יצרן. יחד עם זאת, אין עוררין על כך שמדובר באחת הקניות החשובות ביותר וללא ספק צריך להקדיש לה לא מעט זמן ותשומת לב. בניגוד למוצרים אחרים שקשורים בהווי התינוק החדש, כשמדובר בעגלה יש חשיבות ומשמעות להגעה פיזית אל החנות כדי להרגיש בידיים את העגלה, להסיע אותה ברחבי החנות, לחוש את הידית ולוודא שכל הנתונים של העגלה מתאימים לזוג ההורים. קשה מאד ולא מומלץ לקנות עגלה לתינוקות בלי להרגיש ולהתנסות בה בחנות.

לצפיה בעגלות המובילות לחצו כאן

איך לבחור עגלת תינוק?

לכל הורה חשובים נתונים אחרים או קריטריונים שהיה רוצה שהעגלה תעמוד בהם. יש את מי שיוותר על אמבטיה לשלבים הראשונים ויקנה רק עגלה עם מושב מתכוונן שמתאימה מגיל אפס ויש את מי שימשוך עם האמבטיה כמה שרק יוכל. יש את מי שלא מחפש עגלה לתינוק המלצות מהורים אחרים או מהרשתות החברתיות ויש את מי שכבר מראש מכיר ויודע אילו דגמים נחשבים למומלצים ופופולריים. ישנן משפחות שמתגוררות בבניין שדלת המעלית בו צרה ולכן חשוב יהיה לשים לב לרוחב הגלגלים של העגלה ויש הורים שסל האחסון בתחתית העגלה עומד לשמש אותם לא מעט ולכן הוא יהיה תכונה חשובה ומהותית בבחירת העגלה.

 

איפה למצוא עגלות תינוק המלצות אמינות?

הכי כדאי לשמוע עגלות תינוקות המלצות נכונות ועדכניות מהמכרים בחוג החברתי שלאחרונה התחדשו בעצמם בעגלה וביצעו את סקר השוק שלהם. גם אם הקריטריונים שלהם שונים – עדיין אפשר יהיה לשמוע מהם תובנות שונות אודות עגלות שהם נתקלו בהן, נתונים חשובים שהטו את הכף או רעיונות ומחשבות שהם כלל לא לקחו בחשבון ולבסוף התגלו כמהותיים. בנוסף לכך תמיד כדאי להגיע לנקודת מכירה גדולה ומוכרת ולקבל הסברים, סיוע ושירות מנציגי מכירות שמכירים את העגלות השונות וגם יוכלו לשתף אילו דגמים נחשבים למבוקשים ונרכשו במספרים גדולים בתקופה האחרונה. בפורומים וירטואליים שונים אפשר לקרוא עגלות תינוק המלצות אובייקטיביות ומפורטות ולהוסיף את המידע שמופיע בהן לסל השיקולים שיובילו לבסוף לקנייה.

אם גם אתם כבר מתחילים לברר אודות העגלה שתתאים לקראת הלידה של התינוק שלכם, אתם מוזמנים להגיע לנמל תל אביב לחנות מאדרלנד, כאן תמצאו את כל מה שכדאי שיהיה בבית עם הגעת התינוק. פריטי ריהוט, עגלות מתוצרת מיטב החברות המובילות, ביגוד ואביזרים משלימים – הכל תחת קורת גג אחת. באתר האינטרנט שלנו תוכלו להתרשם ממגוון המוצרים הגדול ולקרוא אודות שלל העגלות שממתינות לכם לתצוגה בחנות.

 

הנכם מוזמנים ליצור איתנו קשר  מאדרלנד – אולם התצוגה של דגמי סייבקס פלטינום!