איך יודעים איזה עגלה לתינוק הכי מומלצת

אין מאתגר ומורכב כמו השאלה איזה עגלה מומלצת לתינוק שצריך לבחור לפני הלידה. ההיצע כיום בעולם העגלות לתינוקות עצום ומאד מבלבל וצריך לקחת בחשבון הרבה נתונים ושיקולים לפני שמקבלים את ההחלטה החשובה. בנוסף לכך – העגלה אמורה לשמש את זוג ההורים ואת התינוק במשך כמה שנים כך שבחירה לא נכונה עלולה גם לגרור הוצאת כספים נוספת וגם להקשות על ההתנהלות עם התינוק מחוץ לבית. לכן חשוב מאד לדעת אילו עגלות תינוקות מומלצות מבעוד מועד ולהגיע לבחון אותן באופן אישי מספיק זמן לפני הלידה.

לצפיה בעגלות המובילות לחצו כאן

איזה עגלה תיחשב בתור עגלה מומלצת לתינוקות?

על מנת לדעת אם עגלה זו או אחרת נחשבת למומלצת חשוב לשים לב לכמה פרמטרים חשובים –

חברת יצרן – ישנן חברות מוכרות יותר או פחות וכאלה ששמן הולך לפניהם בכל מה שקשור לעגלות או ייצור מוצרים ואביזרים עבור תינוקות.

מנגנון הפעלה וסגנון – האם דרושה עגלה עם אמבטיה או עם מושב (לשלבים מאוחרים יותר בחייו של התינוק), האם יש בה ידית אחת או שתיים ועוד.

אופן הקיפול – האם היא קלה לקיפול והכנסה לתא המטען של המכונית, למשל, ואפשר לעשות זאת ביד אחת או שמא נדרשות שתי הידיים לשם כך?

משקל העגלה – משקלה ההתחלתי של העגלה קריטי מאד שכן בתוספת תינוק ותיק – המשקל עלול להיות גבוה וקשה להתנהלות.

מחיר – טווח המחירים רחב מאד ויש חשיבות לתקציב שיעמידו ההורים לטובת קניית העגלה.

עגלה מומלצת לתינוקות תהיה כזאת שנחשבת לקלת משקל, שאפשר לקפל או להתנהל איתה גם ביד אחת ללא קבלת סיוע מאדם נוסף, מחיר שיהיה סביר בעיניהם של ההורים וחשוב לא פחות – הם יקבלו המלצות על העגלה מזוגות הורים אחרים שעשו בה שימוש ומכירים אותה. עבור כל אדם המושג עגלה לתינוק מומלצת יהיה שונה והקריטריונים יהיו אחרים אבל יש עגלות שנחשבות למוצלחות במיוחד ולכן כדאי לשאול חברים או בני משפחה שיש להם תינוקות גדולים יותר ואם סומכים על הדעה שלהם הרי שזה יכול לספק כיוון מחשבה יעיל וחשוב שגם יוביל לבחירה נכונה בסופו של דבר.

 

אז איך בוחרים את העגלה המושלמת?

בפורומים או קבוצות עניין שחברים בהם הורים טריים או הורים שבדרך תמיד יש את מה שנחשבות בתור עגלות תינוק מומלצות וכדאי לדעת עליהן. בעידן הרשתות החברתיות ורשת האינטרנט תמיד יש עם מי להתייעץ ואת מי לשאול וכך לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר. במקרים רבים אפשר וכדאי לנסות את העגלה לפני שמקבלים את ההחלטה ואז קל יותר להבין בדיוק איך תהיה ההתנהלות עם העגלה.

גם לתינוק שלכם מגיעה העגלה המומלצת והטובה ביותר עבורו ועבורכם! אצלנו במאדרלנד שבנמל תל אביב תמצאו את העגלות המובילות כיום בשוק מתוצרת החברות המוכרות והמבוקשות ביותר! אתם מוזמנים להתנסות ולבחור את העגלה המושלמת עבורכם ולהתחדש בכל המוצרים והאביזרים שתצטרכו עבור התינוק שלכם.