ליהנות מהיתרונות של מנשא סייבקס

מחפשים מנשא מומלץ, נוח ואיכותי לתינוק? בחנות ובאתר של בית מאדרלנד, יבואנית רשמית של המותג הגרמני המצליח סייבקס, מציעים מנשאים סייבקס איכותיים, נוחים ומומלצים. זאת לצד מגוון מוצרים נוספים של המותג לרבות עגלות, טיולונים, כסאות בטיחות וסלקלים.

מנשא – על מה ולמה?

בעשור האחרון מנשאים הפכו לפריט מבוקש המשמש הורים רבים לנשיאת תינוק בבית ומחוצה לו. הביקוש נובע משורה ארוכה של יתרונות, העיקריים שבהם הינם:

  • קירבה- שלא כמו עגלה בה התינוק מופרד מההורה, מנשא מספק אמצעי נשיאה בו התינוק צמוד גופו של ההורה, מרגיש, שומע, נוגע ומריח אותו. הקרבה חיונית לתינוק ומגבירה את תחושת הביטחון והרוגע שלו.
  • פתרון נשיאה- תינוקות מבלים זמן רב על הידיים צמוד לגוף ההורים. יחד עם זאת לאורך זמן סחיבת הילד על הידיים מעייפת ומייגעת ועלולה גם לגרום לכאבים. את בעיה פותר מנשא המספק אמצעי נוח להרמת התינוק ללא מאמץ.
  • ידיים פנויות- לצד היותו דורש תשומת לב סביב השעון, יש גם צורך לבצע במקביל שלל מטלות נוספות עבור התינוק, לבית ועבורנו, כאשר נשיאת התינוק במנשא מפנה את ידי ההורה ומעניקה לו טווח תנועה ויכולת תמרון ועשייה הרבה יותר גדולה ומגוונת.
  • חקירת העולם- מנשא מעניק לתינוק אמצעי נוח ובטוח לחקור את העולם סביבו, עם שדה רחב של ראייה ומגוון גירויים שונים שניתן לבחון.
  •  המנשאים של סייבקס מעוצבים בקפידה, טרנדיים ומלאי סטייל,  המנשא ישמש אותך כפריט אופנתי וכחלק מהאאוטפיט וההופעה שלך.

 

מנשא איכותי ומומלץ

בכדי לזכות ביתרונות של מנשא חייבים לבחור במוצר איכותי, ארגונומי ומומלץ. בחירה במנשא סייבקס תעניק לכם מוצר עם עיצוב אופנתי, ארגונומי ואיכותי, מומלץ על ידי רופאים ואנשי מקצוע בתחומי הפיזיותרפיה, במיוחד עבור תינוקות הסובלים מבקע מולד במפרקי הירך. המנשא עשוי מאה אחוז כותנה משובחת וניתן לכבסו. הוא מתאים מגיל לידה בלא שנדרש מתאם, וניתן להשתמש בו עד גיל שלוש במשקל של עד חמישה עשר קילו. כמו כן הוא מאפשר לשאת את התינוק בשלל צורות, עם הפנים קדימה או אליכם, על הצד או על הגב, כאשר הנחת התינוק מבוצעת בקלות ובבטחה לבד, ללא צורך בעזרה מאחרים. בנוסף המנשא מספק תמיכה לצוואר ולראש של התינוק עם הגנה טובה מפני שמש, רצועות תמיכה מתכווננות לפי גובה הילד ולצד, חגורה התומכת בגב ההורה ורצועות מרופדות המונעות יצירת לחץ ואי נוחות באזור הכתפיים.

 

הזמנת מנשא סייבקס

הזמנת מנשא סייבקס מוצעת בבטחה און ליין דרך חנות האינטרנט שלנו. בנוסף, לביצוע הזמנות, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא הגיעו לחנות הדגל של סייבקס בנמל תל אביב או צרו קשר עם בית מאדרלנד בטלפון 03-7177333.